Fästpunkt 3
Välkommen till Töreboda Golfklubb med husbil & husvagn!
Törreboda GK ställplatskarta 1280x720_uppdaterad2.png

Vi har totalt 31 st uppställningsplatser för husbil & husvagn som är belägna ca 60 m från första tee, bokar gör du enklast via bokningskalendern lite längre ner här på sidan. Bara att du väljer önskat in- och utcheckningsdatum så ser du direkt vilka platser som finns tillgängliga under din önskade vistelse.

Notera att vi utöver våra 31 ordinarie ställplatser har möjlighet att ta emot upp till ytterligare 9 st husbilar/husvagnar, dessa är belägna på vår vanliga bilparkering.

De 9 platserna bokas endast via kansliet. (extra)

Ankomst skall anmälas till kansliet, sker ankomst när golfklubben är obemannad – vänligen checka in dagen efter alternativt på avresedagen.

Incheckning sker fr.o.m. kl.15:00
Utcheckning sker senast kl.14:30

I mån av plats kan in- och utcheckning ske när som helst på dagen.

Om du ska spela golf på avresedagen ber vi dig att flytta din husbil/husvagn till vår vanliga parkering innan du slår ut.

Pris
En uppställningsplats med el kostar 275 kr/natt för våra golfande gäster & 325 kr/natt för icke golfande gäster. Fyll i ditt Golf-ID när du gör din bokning om du besöker oss som golfande gäst, om du inte ska spela golf i samband med ditt besök hos oss kryssar du i rutan ”Jag ska inte spela golf” när du gör din bokning.

En uppställningsplats utan el kostar 150 kr/natt både för våra golfande & icke golfande gäster.

Betalning sker med betalkort i samband med att bokningen görs. Notera att bokningen inte registreras om betalningen inte genomförs i sista steget i bokningsprocessen.

Faciliteter

I direkt anslutning till ställplatsparkeringen ligger vårt servicehus som är utrustat med toaletter, duschar, kök & avlopp för tömning av gråvatten. Servicehuset är öppet dygnet runt under säsong. Vi erbjuder även gratis Wi-Fi till våra campinggäster.

Inne i klubbhuset har vi även omklädningsrum med tillhörande dusch & toalett som våra gäster kan nyttja.

Klubbens restaurang
Passa på att besök vår restaurang för en bit god mat eller dryck i samband med ditt besök hos oss. Här serveras vällagade klassiker, goda smörgåsar & mycket mer.

Restaurangen har även fullständiga öl- & vinrättigheter.

Öppettider: 08:00 – 18:00 varje dag

Önskar ni mat efter kl 18.00 ring till krögaren, tel 0708/609251 eller 070/2200312

Erbjudande till dig som står på uppställningsplats! Boka ett middagspaket förrätt, huvudrätt och dessert för 290 kr. Boka gärna dagen innan ni kommer. Restaurangen kommer ha flexibla öppettider på kvällen, beroende på bokningsläget

Har du några övriga frågor - vänligen kontakta oss på,