Golfveckan 2017

Årets Golfvecka - Återigen en succé!

Vecka 30 är det Golfvecka varje år på Töreboda GK. Denna omåttligt populära företeelse innebär tävlingar i varierande former varje dag med starter från tidig morgon till sena eftermiddagen och deltagare från alla delar av Sverige! Veckan avslutas med medlemsfesten - årets höjdpunkt för alla medlemmar på Töreboda GK!

Årets Golfvecka blev återigen en succé - vi ökade antalet starter från förra året och hade totalt nästan 1000 personer som deltog - fantastiskt!

-       Måndag  94 st. par

-       Tisdag     108 st.

-       Onsdag   130 st. par

-       Torsdag   121 st. par

-       Fredag    118 st.

-       Lördag    64 st.

Alla resultatlistor finns på golf.se eller under Tävling

Stort tack till alla som medverkat till att denna golfvecka återigen blev en FULLTRÄFF - tävlingsledningen Jocke Socker och Per, i kansliet Carina, Alma, Samuel och Mats, Göran och hans gäng på banan, Heidi och hennes härliga medarbetare i köket!

Ett stort tack till våra sponsorer för sina bidrag med priser till tävlingarna!

Vi ses nästa år!