Bo på golfbanan

Här kan du hyra stuga, bo i flygel eller i egen husbil eller husvagn

Stugor.JPG

När du bor i våra stugor/flyglar eller har bokat ställplats erbjuder vi dig en tre-rätters middag för 290 kr

Välj vad du vill från vår månadsmeny, dvs förrätt, varmrätt och dessert.

Boka senast dagen innan du besöker restaurangen för ditt middagserbjudande

DSC_6497.JPG

Ställplats

Välkommen att bo på vår ställplats med nära till allt - servicehus, restaurang, klubbhus, första tee, driving range, GolfShop

275:- per dygn inkl el och tillgång till dusch, toalett och disk.  Servicehus byggt 2018 med dusch, toalett och kök samt möjlighet att tömma gråvatten. Underlaget är grusparkering.

Säsongsplats 5000:-

Om du inte ska spela golf, om plats finns, 325:-per dygn

Om du campar hos oss får du 150:- rabatt på greenfeen

DSC_6510.JPG

Stugor

Vi har fyra stugor som ligger vid husvagn-/husbilsställplatsen, servicebyggnaden, 9ans tee och driving rangen - nära till allt!
Stugorna är rymliga och har plats för fyra personer - enkel inredning med två våningssängar, bord, stolar, mikrovågsugn och kylskåp.
Toalett och dusch samt kök finns i servicebyggnaden i direkt anslutning till stugorna.

DSC_6510.JPG

Golfpaket Stuga

4 personer: 1800 kr

3 personer: 1350 kr

2 personer: 900 kr

1 person: 450 kr

Frukost ingår

150:- rabatt på aktuell greenfee

Hyra sänglinne - 150:-

Städning tillkommer - 200:- per stuga

IMG_2734 (1).jpg

Flygel/Rum

I våra två flyglar, som renoverades år 2020 & ligger alldeles intill restaurangen, finns våra fem rum med totalt 17 bäddar. Två av rummen är belägna i flygel A & tre av rummen är belägna i flygel B – nedan ser du hur många gäster som ryms i respektive rum.

Rum A1 – 2 enkelsängar

Rum A2 – 3 enkelsängar

Rum B1 – 2 våningssängar

Rum B2 – 2 våningssängar

Rum B3 – 4 enkelsängar

I både flygel A & flygel B finns kylskåp, microvågsugn, vattenkokare, bord & stolar samt toalett & dusch. Gemensamt kök finns att tillgå i servicehuset som ligger bredvid våra gäststugor vid ställplatsparkeringen. Inne i vårt klubbhus har vi även omklädningsrum med tillhörande dusch & toalett som våra gäster kan nyttja.

Golfpaket
Flygel